Ikben vorig jaar oktober verhuisd. Nu kreeg ik een paar maanden geledeneen stapeltje post van de huidige bewoner. Hier zat tot mijn verbazingeen stel rekeningen tussen van de UPC. Ze zijn van mening dat ik weergebruik maak van hun kabel-tv op mijn oude adres. (Ik heb UPC alopgezegd sinds juli 2007 omdat ze van mening waren dat ik de mediaboxniet had geretourneerd) Ik heb telefonisch contact gehad met deklantenservice van UPC, hier werd ik eigenlijk schofterig behandeld,want er werd mij verteld het staat op uw naam dus u moet betalen.Verdere gegevens uit hun (slechte niet kloppende) administratie wildede jongeman mij niet geven. Ik heb een brief geschreven aan hethoofdkantoor in Lelystad, hierin de uitleg van de situatie gegeven ende vraag of ze verder wilde corresponderen op mijn nieuwe adres. Ikhoorde niets meer van ze. Pas kreeg ik weer een stapel post, en jawelde UPC zat er ook weer tussen. Inmiddels hebben ze zelfs eenincassobureau ingeschakeld, omdat ik (gek hé!) de rekeningen nietbetaald. Niets geen reactie op mijn schrijven. Ik heb weer deklantenservice gebeld (met stoom uit mijn oren) en nu was er echter eendame die mijn wat verder hielp, ik moest wederom een brief schrijvenhierin de situatie uitleggen en een kopie van mijn ID bewijs toevoegenen persoonsgegevens van de gemeente dat ik verhuisd was en per wanneer.Omdat ze net doen alsof ze nooit post ontvangen, heb ik de briefaangetekend verstuurd. Ik vraag mij af of iemand anders ook zoietsmet UPC heeft gehad en hoe dit is opgelost. Ik ben namelijk niet vanplan om iets te betalen.