BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

onterechte afsluiting door Ziggo

Bijdrage door gebruiker
05-11-2009
5 reacties
Ik heb mijn internet en vast bellen per 1 augustus 2008 opgezegd, wel daarna nog digitale tv. Kreeg ergens in maart 2009 een aanmaning, geen notanummers e.d. Bellen lukt niet daarheen dus via het contactformulier, kreeg geen antwoord, of een leeg antwoord of een verwijzing naar factuur online, maar daar kan ik niet meer op inloggen zonder email. De bedragen wisselen nogal. Begin september een email ontvangen met 2 bedragen. Als ik die zou betalen was alles opgelost. Heb ik gedaan direct. Daarna weer een brief begin oktober 2009 van een of andere senior van klantenservice. Stonden weer andere bedragen in, de brief was gedateerd van april 2008?Klopt dus niet. Weer een mail naar Ziggo, dat alles nu volgens hen betaald zou zijn. Tot nu toe geen antwoord maar gisteren wel een kaartje door de brievenbus dat we afgesloten zijn. Ik heb gebeld, ook daar geen duidelijkheid wel excuses voor de miscommunicatie. Kan weer een ander bedrag betalen weliswaar wat minder maar toch. Aan sluiten wordt versneld maar hoe en wat weten ze niet. Ook de aansluitkosten wordt in rekening gebracht. Ik ben het hele maal zat omdat ik nooit een duidelijk antwoord heb gekregen en de bedragen steeds weer anders waren. Heb ze gisteren weer gemaild maar geen reactie. Wil dolgraag van ze af doe ik ook maar wil ze ook aanpakken. Heeft iemand tips?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.