BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

onterechte afschrijving en weigering van restitutie door Telfort

Bijdrage door gebruiker
25-11-2008
9 reacties

Mijn ouders(75) hadden vast bellen en internet van speedlinq.Dit is overgegaan naar Telfort, naar zeggen zonder dat je daar zelf iets aan hoeft te doen. Maar sinds een paar maanden schrijft Telfort plotseling geld af van de rekening van mijn ouders terwijl de klantcode van iemand anders is. Ze betalen dus twee maal voor één abonnement, één keer onterecht dus. Nu heb ik telefonisch contact gehad en de Telfort klantenservice heeft toegegeven dat er een fout is gemaakt. Maar na vele brieven (aangetekend) etc. laat Telfort niets meer van zich horen en lossen het probleem ook niet op. Ik heb de automatische incasso stop laten zetten en nu betalen we per acceptgiro, wat ze eigenlijk niet accepteren. Ik hoop nu dat Telfort mijn ouders niet af gaat sluiten, omdat ze telefonie echt niet kunnen missen.

Weet iemand misschien waar ik terecht kan om het geld terug te krijgen of andere tips?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.