BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ontbinden Tele2 Abonnement

Bijdrage door gebruiker
27-11-2010
5 reacties
Geachte Lezer,

ik heb ongeveer 2 maanden geleden een nieuw abonnement afgesloten bij Tele2 nadat ik reeds jaren een internet abonnement hierbij heb.

Ik heb gekozen voor een alles in 1 abonnement inclusief kabel tv. Ik heb namelijk 3 tv's. Ik kreeg begin deze maand van UPC een brief dat mijn abonnement daar per 1 nov zou zijn opgezegd. Deze week heb ik in eens geen beeld meer via de kabel. Toen ik hierover contact op nam met Tele2 kreeg ik te horen dat zij geen kabel konden leveren en dat hierover een brief verstuurd zou zijn. Deze heb ik nooit ontvangen.

Ik heb dus nu naast het Tele2 abonnement ook nog een abonnement bij UPC nodig om op alle tv's te kunnen kijken. Het is dus voordeliger om alles via UPC te regelen.

Ik ben van mening dat ik het Tele2 abonnement kan ontbinden omdat men niet de diensten kan leveren waar ik het abonnement voor heb afgesloten. Echter volgens Tele2 gaat het hier om afzonderlijke abonnementen voor de kabel en het internet+bellen. Ik heb deze echter in combinatie afgesloten en dit is ook zo doorgegeven tijdens het aangaan van dit contract.

Mijn vraag is dan ook of meerdere mensen dit probleem hebben en of ik in mijn recht sta om dit contract te ontbinden omdat Tele2 niet kan leveren waarvoor ik het contract ben aangegaan?

bvd voor alle reacties.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.