BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Online?

Bijdrage door gebruiker
05-09-2012
16 reacties
Ik ben overgestapt van Ziggo naar Online en daar heb ik in princiepe spijt van. Ik voel me opgelicht, omdat ik wilde sparen op mijn internet en digitale tv. Ik heb daarom een abonnement afgesloten via T-Mobile voor Internet en digitale tv voor € 39,00 per maand. Krijg 2 rekeningen van 2 verschillende aanbieders en het blijkt dat ik digitale tv via CanalDigitaal krijg en internet via Online. CanalDigitaal beloofte dat ik dezelfde zenders zou hebben als bij Ziggo, dus niet...veel minder. Wil ik gewone basiszenders als bij Ziggo moet ik een top-pakket nemen. Het ergste is Online die wilde bij de eerste rekening zelfs de kosten van het aanbrengen van de satelietschotel incasseren, deze had ik al bij CanalDigitaal betaald. CanalDigitaal haald elke maand € 14,95 van de rekening voor de tv en Online probeerdt de volle € 39,00 per maand van mij te innen. Ik maak daarom het verschil tussen de maandelijkse abonnementskosten (€ 24,05) zelf over naar Online en nu verhogen ze het tot een maandbedrag van € 30,50 met de beredenering van de staat gaat van 19% naar 21%. Heb sinds juni 2012 dit contract voor 2 jaar afgesloten en had beter bij Ziggo kunnen blijven. Wat kan ik doen? Ik ben blij dat Online geen automatische afschrijving van mijn rekening kan doen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.