BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Onleesbare weergave tegoed en verbruik MyVodafone

Bijdrage door gebruiker
21-12-2009
5 reacties
Deze mail stuurde ik naar de Vodafone klantenservice. Eens afwachten wat het antwoord zal zijn:

"Beste medewerker, Voor een bedrijf met de omvang van Vodafone, dat het voor elkaar krijgt zoveel mensen aan het bellen te krijgen en te houden, dat het voor elkaar krijgt een professionele website te hebben en draaiende te houden vind ik het hoogst merkwaardig dat al jaren het onderdeel vebruik en tegoed niet goed functioneert. Een hele tijd was de weergegeven informatie vorrzien van de mededeling dat de gegevens wegens technische problemen niet actueel waren. Daarna heeft er een tijd een mededeling gestaan dat de weergave verduidelijkt zou worden. Nu staan de woorden door elkaar en is de informatie nog onbruikbaar. Ik dien hierover bij deze een klacht in. Deze klacht meld ik ook bij de diverse consumentenprogramma's. Ik vind dat Vodafone voldoende tijd heeft gehad om deze weergave goed te doen functioneren. met vriendelijke groet van een verder tevreden klant"
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.