BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Onkosten internet Tele 2.

Bijdrage door gebruiker
29-04-2014
8 reacties
Afgelopen maand kreeg ik van Tele 2 een onverwacht hoge telefoon rekening. Volgens de Tele 2 zou ik op 1 dag (24-03) 220 euro verbruikt hebben aan internetkosten. ( 2113MB). terwijl de rest van alle dagen 0,00 euro bedraagd. Volgens de tele 2 ap zou ik een bestand hebben gedownload. Ik heb geen waarschuwings sms gekregen en vindt het onbegrijpelijk dat ik moet betalen voor iets waar ik geen gebruik van heb gemaakt. De tele 2 vergoed 50 euro omdat de telefoon rek. totaal boven de 300 euro was. Mijn vraag is heb ik recht op een vergoeding van het hele bedrag? Of wat voor een stappen kan ik alsnog nemen om hier met Tele 2 uit tekomen? Behalve een klachtenbrief te schrijven?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.