BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

onjuiste informatie klantenservice HI

Bijdrage door gebruiker
07-06-2008
5 reacties

Na vele malen proberen, kreeg ik tocht de klantenservice van Hi te pakken. Ik wilde mijn abo, verhogen. Volgens klantenservice kon ik beter een Hi eindeloos bundel nemen dat zou voor mij voordeliger zijn. Wat ze niet vertelde is dat het gelijk in ging. Wat dus betekend, dat ik voor 2 dagen. Ik belde 29-5, 14 euro moet betalen! Later weer naar klantenservice gebeld, en tja het was niet zo netjes, ze had beter kunnen zeggen belt u 1 juni maar terug. Heeft het zin om een klacht in te dienen? Dit is toch schandalig?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.