BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Onjuiste factuur van Ziggo

Bijdrage door gebruiker
23-01-2011
22 reacties
Ziggo stuurt mij een onjuiste factuur en telefonisch kom ik niet verder dan dat ik moet betalen en later terug krijg. Verder moet ik maar via internet klachten en vragen indienen.

Via internet schrijf ik Ziggo: "Op 7/1/2011 heeft u mij schriftelijk (kenmerk DOT10 17192922)meegedeeld dat mijn abonnement tot 1/2/2011 loopt. Op 14/1/2011 heeft u mij een factuur (factnr 299071596) gestuurd voor een abonnement tot 1/4. Dat is dus niet juist.
Telefonisch heeft u mij meegedeeld dat ik deze onjuiste factuur moet betalen en dat u dan later het teveel betaalde terugbetaalt. U heeft mij telefonisch meegedeeld dat u mij geen correcte factuur wilt sturen, omdat u werkt zoals hiervoor aangegeven. Toen ik aangaf dat ik anders werk en de onjuiste factuur niet zal betalen, heeft u gedreigd dat de consequenties dan voor mij zijn.
Ik vind dat geen nette manier van doen en wil u hierbij vragen mij alsnog een correcte factuur te sturen."

Krijg als antwoord: "Het is niet mogelijk een factuur te sturen voor de periode dat u signaal gehad heeft. Zoals mijn collega eerder ook al gemeld heeft, adviseer ik u toch de factuur volledig over te maken. Eind februari/ begin maart zult u het teveel betaalde bedrag terug op uw rekening ontvangen."

Moet ik de factuur wel of niet betalen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.