Pakweg een half jaar geleden heeft onze zelfstandig wonende dochter een internet/voip abonnement afgesloten bij Caiway. Ze koos voor VOIP first.Kosten €5 per maand. Uiteraard moest ze weer tekenen voor automatische incasso. De eerste beste, per e-mail binnenkomende factuur, vermelde een verkeerd telefoontarief. Dat van €15 per maand. Natuurlijk incasseerde Caiway direct dit bedrag. Onze dochter reclameerde hiertegen per e-mail. Zij werd, weken later,in het gelijk gesteld. Inderdaad was het foutieve abonnement berekend. Helaas kon dat deze termijn niet meer hersteld wordenom administratieve redenen.Bij de volgende factuur zou de zaak verrekend worden. Niet dus. De volgende factuur rolde per e-mail binnen rond half december: €75,14. Fout dus.Weer was het hoge telefoontarief in rekening gebracht en de 20 euro van de vorige keer waren ook niet in mindering gebracht. Een schade inmiddels van 40 euro voor niet ontvangen diensten. Onze dochter heeft het bedrag laten stoneren en vervolgens het verschuldigde bedrag van €55,14 overgemaakt voor deze abonnementsperiode. De 2 tientjes van daarvoor heeft zij niet verrekend. Caiway reageerde nu heel snel per normale post met de mededeling dat de incasso was mislukt. Zij gingen een 2e poging doen. Daags erna was er alweer €75,14 euro van haar rekening gehaald. Weer gestoneerd en de automatische incasso ingetrokken. Daags later een tweede herinnering. Met dreigement. Inmiddels zo'n 60 minuten aan de telefoon gehangen en geen stap verder gekomen dan de mededeling dat zij gewoon de foutieve incasso moet voldoen en dat op de volgende factuur eencorrectie plaats zal vinden. Na zoveel, niet uitgevoerde toezeggingen, geloven wij daar niet zo in. Bovendien kan zij dat geld helemaal niet missen. Het komt Caiway ook niet toe. Wie kan in deze adviseren?