Schade aan toetsenbord, viel binnen garantie en er was geadviseerd dat het zelf gerepareerd kon worden. Dit bleek dus NIET te mogen omdat je gespecialiseerd in moet zijn. Zij hebben VERKEERD advies gegeven. De laptop was werkende (ook telefonisch bevestigd door HP) en nadat zelf gerepareerd is was het niet meer werkend omdat je niet gespecialiseerd in bent als normale klanten. Nu gestuurd naar reperatie, factuur van €800,- terug gekregen omdat er waterschade was gedecteerd nu kon je of betalen of je laptop ongerepareerd terug laten sturen. Verhaal duizenden keren uitgelegd over 3 maanden en overal hetzelfde antwoord: eerst moet de waterschade opgelost worden. Wat een gekke werk is dit. Door onjuist Advies HP laptop niet meer werkend en als gevolg €800 dokken. Als hp nooit de toetsenbord door klant zelf heeft laten repareren dan was laptop nog werkend geweest en kon het gewoon ongepareerd terug gestuurd worden en gebruik maken van de laptop. Dit is onterecht en oneerlijk, deze bedrijven kunnen hier alleen maar mee wegkomen omdat je als klant zijnde van alles wordt wijsgemaakt, maanden overheen gaat en zij niks boeien over hun klanten. Slechtse ervaring ooit met zulke grote bedrijven. Wanneer zij fouten maken, moeten klanten ervoor betalen. Kan ik een zaak maken over het onjuist adviseren en zorgen dat ze het werkend terug sturen, al dan niet volledig gerepareerd.
(Tekst deels gekopieerd uit al geschreven review)