Geachte Lezer.
Ik heb maanden geleden eens een SMSje gestuurd naar 4345 om een oplossing op een vraag op te sturen.
Nu worden er steeds berichten na mij toegestuurd met nieuwe vragen die ik niet wil,ik verwijder ze meteen maar er wordt elke keer dat ik zo bericht krijg een bedrag van mijn bel tegoed afgeschreven
Ik heb al een SMS naar 4345 gestuurd met de mededeling dat ik geen berichten meer wenst te ontvangen, maar kreeg als antwoord dat ze mijn bericht niet kunnen verwerken en ik moet checken of ik de juiste naam/code heb ingestuurd.
Ik weet van geen code of naam af, ik hoop dat er iemand is die mij kan vertellen hoe ik hier vanaf kom.
Alvast bedankt,
Jonkie