BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ongewenst sms

Bijdrage door gebruiker
08-12-2005
6 reacties

drie weken geleden heb ik een nieuwe simkaart gekocht omdat ik mijn telefoon was verloren. Het is geen abbonementkaart. Sindsdien krijg ik ongewenste sms, veel engelstalig. De eerste cijfers van het telefoonnr. zijn iedere keer hetzelfde. Alleen de laatste drie/vier zij anders. Het kost mij iedere keer 25 cent en het is allemaal onzin. Ik heb al gebeld met kpn, natuurlijk een 0900 nummer en die zeggen dat het niet anders kan dan dat ik mij hiervoor aangemeld heb. Ik weet zeker dat dat niet zo is. Ik heb de simkaart bij primafoon gekocht en toen is het begonnen. Bij mijn vorige kaart had ik hier geen last van. Toen mijn beltegoed bijna op was kreeg ik geen sms, maar gisteren heb ik dit opgewaardeerd en kreeg die dag 3 smsjes. Wie kan mij ervan helpen, ik baal er flink van!!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.