Dag,
net vind ik een brief van telfort waarin ik welkom wordt geheten bij telfort en mij veel plezier wordt gewenst met mijn Siemens MC60. Ik denk dat het gaat om een aanbieding die via de postbank is aangeboden, want die wordt ergens genoemd in een code.
MAAR IK WEET HEEL ZEKER DAT IK HIER NIET AAN MEE HEB GEDAAN! Bel al jaren op zeer bescheiden schaal met een Hi prepaid, via een oud, aftands KPN toestel. Ik wil maar zeggen, ik zou ook nooit hebben overwogen om het toestel + abonnement aan te vragen. Wat kan ik het beste doen om hier zo snel mogelijk vanaf te zijn?????
Ik moet nog even nagaan of er ook inderdaad al geld is afgeschreven van mijn girorekening, heb voor zover ik weet nooit ergens ja op gezegd, ook niet op sneaky telefoontjes waarin je een ja wordt afgetroggeld...