Bijna iedere dag worden wij telefonisch lastig gevallen met de meest uiteenlopende onderwerpen. Maar meestal komt het er op neer dat men je iets wil aansmeren. Vooral m.b.t. pensioenen en verzekeringen. Wij hebben ons al aangemeld bij de infofilter (een site waar je je kunt opgeven om geen reclame of telefoontjes meer te ontvangen), maar dit blijkt weinig nut te hebben. Wat kunnen we nog meer doen om van deze ellende af te zijn. Zelfs op zaterdag worden we gebeld.