Heb een Huawei smartphone met een prepaid beltegoed van Vodafone. Sinds de aankoop daarvan krijg ik zodra ik de telefoon aanzet sms-jes van Vodafone inhoudende een bevestiging dat ik "zojuist mijn prepaid tegoed heb opgewaardeerd" en een aanbieding om "ook buiten Wifi om te internetten voor een bepaald maandelijks bedrag". Kontakten met Vodafone om te stoppen met die ongevraagde sms-jes hebben niet tot resultaat geleid. Men wil dat wel maar het lukt gewoon niet. Ook de ingeschakelde technische dienst van Vodafone slaagt er niet in het bombardement aan sms-jes stop te zetten. Ik heb inmiddels al zo'n 200 x exact dezelfde sms-jes ontvangen. Het gaat maar door en men slaagt er niet in daar een eind aan te maken.
Heeft iemand hier ervaring mee en hoe kunnen in vredesnaam die zich steeds maar weer herhalende sms-jes worden gestopt?