Ik ben sinds enkele jaren klant van Ziggo wat betreft internet, radio, televisie en telefoon. Ik heb met hen afgesproken dat automatisch aan het einde van elke maand het maandbedrag eraf gehaald wordt van mijn rekening.
Vorige maand kon ik het wwnmalig niet op tijd betalen en heb ik het maandbedrag van juli op 10 augustus via internet bankieren overgemaakt. Op 17 juli is nogmaals het bedrag eraf gehaald. Ik met de helpdesk van Ziggo gebeld en deze verklaarden dat ze het maandbedrag van juli er al afgehaald hadden ipv eind juli. Uitgelegd dat de betaling altijd automatisch einde vd maand eraf gehaald wordt en dat ik zonder toestemming of weten van tevoren moet achter komen dat zij op hun 'eigen initiatief' het maandbedrag eraf gehaald hebben ipv eind vd maand wat ook de afspraak was. Ik heb erop aangedrongen dat ze mij maandag terugbellen(heb de naam van de medewerkster ook genoteerd voor zekerheid) en dat ik het bedrag anders laat terugstorten. Maar door deze fratsen van Ziggo overweeg ik dus serieus om over te stappen bij Ziggo