Ik heb 24-05-2005 een Acer 5024 laptop gekocht bij Dynabite. Op een gegeven moment kreeg ik 2 groene verticale strepen over het beeld heen (na 15 maanden buiten garantie). Wanneer iklichtelijk druk gaf aan de bovenkant van het scherm verdwenen deze weer.Op 12-10-2007 ben ik met mijn laptop terug gegaan naar Dynabite en na lang praten 1,5 uur wilde ze dan wel die garantieregeling toepassen van (3 jaar) dus als er een reparatie zou plaats vinden moest ik 17/36 ste betalen. 3 wekenlater kreeg ik bericht, de kosten bijna 400euro. Specificaties: nieuw beeldscherm, er zat een fout in het scherm. Via een brief moest ik akkoord geven. Dit heb ik gedaan. een week later belde ik naar dynabite, of mijn akkoord was ontvangen. Dit was niet het geval en dynabite heeft akkoord aan Acer gegeven. een dag later werden we gebeld dat zij toestemming hebben gegeven, anders kreeg ik m ongerepareerd retour. Als ik niet gebeld had…..3 dagen later stond op de site van Acer (daar kun je kijken wat de status is van de laptop.) stond dat de laptop gerepareerd retour gezonden werd en stond in Zwolle. Een week later bellen met dynabite of hij al in Groningen was aangekomen. Niet dus. Gisteren belde dynabite, zij gaven aan dat de service van Acer zo slecht is dat ze mijn ongerepareerdede laptop teruggekregen hadden en na het checken is hij direct weer door dynabite teruggezonden naar Acer (alles was nog net zo als voor de reparatie). Dynabite checkt eerst de retourgezonden laptop's voordat ze weer naar de klant gaan. Kortom na 1.5 maand geen gemaakte laptop.ik voel me opgelicht door Acer, hoe weet ik zeker dat ik inderdaad een gemaakte laptop terug krijg met een echt nieuw beeldscherm. Er staat dat ik na reparatie maar 3 maanden garantie heb op het beeldscherm, maar ik heb toch een nieuw beeldscherm gekocht, heb ik dan ook geen recht op minimaal een jaar garantie.Zeker nu dit is voorgevallen. Ik wil gewoon mijn gemaakte laptop terug, ik moet namelijk afstuderen. Waarom moet ik eigelijk voor onderzoekskosten betalen? Als er toch niets mee gedaan wordt.Hoe weet ik zeker dat ik daadwerkelijk wel een nieuw beeldscherm krijg?Wat is een normale wachttijd voor reparatie en mag ik nu extra compensatie verwachten vanwege dit gedrag van Acer?