BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Oneindige onterechte blokkades Vodafone

Bijdrage door gebruiker
07-09-2015
7 reacties
Beste Kassa,

Ik ben de wanhoop nabij door het beleid van Vodafone!
Sinds jaar en dag ben ik lid bij Vodafone en nooit problemen gehad en correct geholpen tot begin 2015 toen ik een contractverlenging met nieuwe mobiel heb afgesloten bij Belcompany.

Het afgesproken abonnement is 39 inclusief HTC M8.
Omdat ik al tijden lid van Vodafone en belcompany ben nog 2 euro korting dus dat komt neer normaliter op 37 euro per maand.
In januari een maand genoten van een nieuwe niet geblokkeerde mobiel totdat het eerste afschrift binnen kwam.
Geen kosten buiten de bundel maar wel even 60.50 euro overmaken.
Het is de eerste keer dus ben de moeilijkste niet en contact opgenomen met de klantenservice van Vodafone.
Vriendelijk en correct te woord gestaan en opgelost.
Zal niet meer voorkomen met excuses.
Zal jullie álle details maar nu september en nog geen juiste factuur ontvangen. Wel inmiddels 200 euro aan credit stortingen ontvangen en excuses zal niet meer gebeuren pff..

Nu de laatst gemaakte afspraak!

Ik bel Vodafone maandelijks dus nu belde ik voor een foutieve factuur van de maand Juli.
Daar stond wederom een bedrag van 60, 70 euro.
Alles recht gezet met een vriendelijke dame credit stortingen ect. alles geregeld.
Of ik dan in de komende week de maand Juli en augustus zou willen voldoen.
Dat vond ik gezien alle ellende niet gepast dus afgesproken voor 28 augustus beide maanden te betalen, mits het juiste bedrag.
De dame ging akkoord met het voorstel en garandeerde mij dat deze ellende verleden tijd zou zijn.

Ondertussen ben ik in die 7 maanden al 10 maal afgesloten geweest dus volledig onbereikbaar voor vrienden familie en werk.

22 augustus.. factuur van juli voldaan maar de factuur van augustus stond alweer op 68 euro.
Tezamen zo'n 100 euro wat ik niet zo heb liggen al helemaal niet voor weer zo'n fout.

Tijdig contact opgenomen met Vodafone, ook vanwege een nieuwe volledige blokkade dat dit wederom niet goed ging.
Totdat ik na 1.5 uur wachten ene Peter aan de lijn kreeg.
Het verhaal uitgelegd en als response kreeg ik te horen dat hij niks voor.mij kon doen vanwege de blokkade kosten!?
Vervolgens geen gehoor meer, ben aan de lijn gebleven en heb een minuut of 5 maal hallo geroepen want was niet van plan om naar 1,5 uur weer opnieuw te gaan bellen.
Opeens kwam Peter weer aan de lijn en hij had met een supervisor gepraat en die kon ook niks voor mij betekenen.
In de minuten dat ik ongemeld in de wacht stond besprak ik met een verpleegster mijn chronische aandoening waarop Peter dacht dat dit voor hem bedoeld was.
Hij was zeer geïrriteerd en verbrak vrijwel direct de verbinding!?
Ben nog altijd geblokkeerd en géén stap verder..
De factuur van september bedraagt inmiddels 110 euro met allerlei kosten.

Aangezien ik een twee jarig contract heb afgesloten zal ik en mijn hele gezin deze terreur nog anderhalf jaar moeten uitzitten en ook nog zonder werkende telefoon.

Ik geef de moed zelden op, maar zoals eerder aangegeven zit ik met mijn handen in het haar!
In deze tijd dit soort terreur daden kan toch niet!?

Wie kan mij helpen alstublieft!!












Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.