Hallo allemaal,
Op 13 februari heb ik een nieuwe telefoon in combinatie met prepay pakket besteld op hi.nl. Het gaat hier om de samsung s3350 (samsung chat 335).
Bij deze telefoon stond netjes vermeld dat het toestel niet op voorraad was, en dat de levertijd 2 tot 5 werkdagen bedroeg. Omdat ik het geen probleem vond 5 dagen op deze telefoon te wachten heb ik deze dus toch maar besteld, en meteen het geld overgemaakt.
Nadat de 5 werkdagen waren verstreken toch maar eens gebeld waar mijn levering bleef. Hierover konden ze me geen informatie geven. Met andere woorden; het zou nog een week kunnen duren, maar ook zo maar 3 maanden.
Enkele dagen later heb ik contact opgenomen met hi door een email te sturen. In de reactie werd gezegd dat er geen informatie kon worden gegeven over de levering, omdat hi hierbij afhankelijk is van de leveranciers. Wel werd er gezegd dat men hoopte de telefoon op 23 februari op voorraad te hebben.
Vandaag echter nog steeds geen bericht gehad van hi en ik heb dus nog steeds geen duidelijkheid over de verwachte levertijd van de telefoon.
Ik heb er geen problemen mee om enkele dagen te moeten wachten, maar zet dan in godsnaam niet op de website dat de levertijd 2 tot 5 werkdagen bedraagt.
Ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die zo door hi aan het lijntje worden gehouden. En hoe kan ik het beste met deze situatie om gaan?
Groeten,
Luuk