Beste experts,
In augustus van 2007 ben ik geemigreerd naar Denemarken. Ik heb destijds Vodafone gecontacteerd dat ik mijn contract van de mobiele telefoon opzeg. Dit kon aan het einde van het jaar werd gezegd. Dit was eind november 2007. Echter ik kon nog steeds bellen met mijn mobiel. Nu blijkt dat ik een contract heb tot november 2008. Helaas kan ik dit niet zien aangezien ik tijdens verhuizing deze papieren ben kwijtgeraakt. Na diverse verzoeken aan vodafone om mijn contract kostenloos te beeindigen omdat ik buiten nederland woon, wordt geen gehoor gegeven. Zij blijven bij het feit dat ik wel kan afkopen. Maar dit is toch wel een gegronde reden om het contract te beeindigen zonder kosten? Of zit ik vast aan hen contract. Alvast bedankt voor uw antwoord.
Groet,
Richard Thijssen