BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

onder mobiele telefoon contract uitkomen

Bijdrage door gebruiker
11-01-2008
5 reacties

Beste experts,

In augustus van 2007 ben ik geemigreerd naar Denemarken. Ik heb destijds Vodafone gecontacteerd dat ik mijn contract van de mobiele telefoon opzeg. Dit kon aan het einde van het jaar werd gezegd. Dit was eind november 2007. Echter ik kon nog steeds bellen met mijn mobiel. Nu blijkt dat ik een contract heb tot november 2008. Helaas kan ik dit niet zien aangezien ik tijdens verhuizing deze papieren ben kwijtgeraakt. Na diverse verzoeken aan vodafone om mijn contract kostenloos te beeindigen omdat ik buiten nederland woon, wordt geen gehoor gegeven. Zij blijven bij het feit dat ik wel kan afkopen. Maar dit is toch wel een gegronde reden om het contract te beeindigen zonder kosten? Of zit ik vast aan hen contract. Alvast bedankt voor uw antwoord.

Groet,

Richard Thijssen

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)