Sinds enkele weken zijn er zeker 3 of veel meer KPN klanten van vaste telefonie die ons op ons vaste UPC nummer niet meer kunnen bereiken. Zij krijgen bij het draaien van ons nummer te horen: "dit nr. is niet in gebruik" terwijl anderen abonnees ons wel kunnen bereiken. Zowel de KPN abonnees als wijzelf hebben eindeloos gebeld en tot aan aan de 3e lijn contact gehad met onze providers die elkaar de schuld geven van het euvel. Noch KPN, noch UPC is van plan hier iets aan te doen. Graag advies hoe dit aan te pakken. Alvast dank,M.