Vrijdag 10 aprilvoordat ik wegging naar China heb ik de klantenservice gebeld en gevraagd of er extra kosten zijn aan het internetten in het buitenland. Die waren er niet aangezien ik een onbeperkt internetabbonnement heb. Dit werd duidelijk aangegeven. Ik heb het voorde zekerheid dubbelgecheckt en er werd duidelijk aangegeven dat er geen extra kosten in rekening gebracht zouden worden.Nu kijk ik op de website(die al een half uurt draait omdat die site van hun niet werkt en voor de rest alles wel)Weetiemand of ik nu moet betalen of niet? Ze hebben mondeling gezegd dat ik niet hoef te betalen voor internet in het buitenland.30 april wordt het geld van me rekening geschreven. Ga proberen Telfort te blokkeren! Kan ik eisen om dat gesprek van die vrijdag te ontvangen aangezien ze volgens mij alle gesprekken opnemen?Ik heb nu een rekening van 486Euro. Ik vermoed dat er nog veel meer bij gaat komen! Als ik dit geweten had, had ik natuurlijk nooit zoveel gebruik gemaakt van mijn mail. Ik benieuwd of iemand een advies heeft.
Alvast bedankt!
Gr.
Stefan