BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Onbegrijpelijk hoge kosten t-mobile

Bijdrage door gebruiker
29-01-2011
11 reacties
Sinds vorig jaar heb ik een T-mobile abo voor mijn mobiel Niks mis mee tot een paar maanden geleden. Ineens enorm hoge kosten buiten de bel/sms bundel en servicekosten e.d.
Uit de factuur word ik niet veel wijzer. De eerste keer heb ik gebeld, er volgt een verklaring die ik niet helemaal kan plaatsen , maar vooruit. Betalen maar...zit niets anders op....Maand later nog hogere rekening. Weer bellen....weer een vage verklaring...maar betalen om afsluiten te voorkomen Deze keer stuur ik er een brief achteraan dat ik niet snap hoe dit kan. Tot op vandaag geen enkele reactie gehad op mijn brief. De derde maand nog hogere rekening. Dit is onmogelijk, want op een gegeven ogenblik is de telefoon stuk en wordt de simkaart uit de telefoon gehaald en kan er niet eens meer gebeld/of gesmst worden! Toch loopt de rekening gewoon door. en weer gebeld en geschreven en weer geen reactie.
Deze afgelopen maand is het al niet anders.
Ik word hier niet vrolijk meer van, en weet eigenlijk niet meer wat ik hier mee aan moet!
Het abo loopt nog door tot januari 2012 dus ik ben er ook nog niet van af.

Brieven, boze telefoontjes, het heeft geen effect. toch ligt het niet echt aan mijn belgedrag. Ook de 0900 en andere nummers worden niet gebeld, sterker nog die zijn geblokkeerd!

Heeft iemand nog tips, kan iemand me helpen hiermee?
Alvast bedankt!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.