Geachte heer, mevrouw,
per 1 juli 2019 is mijn abonnement door tele2 omgezet naar bellen basis. Mijn vorige abonnement bestaat niet meer volgens tele2.
De factuur over juli 2018 was daardoor 40 euro hoger dan ik gewend ben. Dit vind ik onacceptabel. Dit kan toch ook niet zomaar ? Ik heb nooit expliciet de keuze kunnen maken voor een alternatief abonnement. Dat zou zorgeloos bellen zijn. Ik ben hier nooit duidelijk over geinformeerd en wist dusniets van deze wijziging! De medewerker van servicedesk van tele2 was het met mij eens dat dit noet correct is verlopen en begreep ook de omzetting in mijn situatie niet, die namelijk zeer negatief voor mij uitpakt van rond 25 per maand naar rond 70 per maand!
Ik heb per brief nu aan tele2 geeist mijn abonnement met terugwerkende kract per 1 juli jl. om te zetten in dat abonnenment.
Ik sta toch in mijn recht ? Dit levert voor mij nu betalingsproblemen op.