BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Omschakeling telefoon van KPN naar Ziggo

Bijdrage door gebruiker
21-01-2009
2 reacties

Op 2 sept. 2008 heb ik mij aangemeld voor het z.g n.3 in 1 pakket bij Ziggo. Het enigste wat er moest gebeuren, was het overzetten van het telefoonnummer. TV en internet waren reeds ondergebracht bij Ziggo. Vanaf 2 september is er fout op fout gestapeld, met als climax dat ik sinds 26 december geen telefoonaansluiting meer heb. Tientallen keren gebeld, gemaild, brieven geschreven, alles zonder resultaat. Elke keer krijg ik de mededeling dat ze proberen het probleem binnen 3 dagen op te lossen. Ik weet het niet meer, wie kan mij de gouden tip geven om tot een oplossing te komen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.