Heb vorige week een 19 inch TFT monitor LG L1910S bij Vobis gekocht voor de prijs van 499 euro. Twee dagen later kreeg we de folder van Vobis, waarin dezelfde monitor afgeprijst was voor 399 euro! Wij hebben telefonisch contact gehad met Vobis en deze gaven dat teruggave of omruilgarantie niet meer mogelijk zijn, zodra je deverpakking open hebt gemaakt! Ze vonden het jammer, maar konden daar zelf ook niets aan doen! Dit is toch belachelijk. Sta ik nu in mijn recht, en wat kan ik hier tegenover ondernemen? Wij voelen ons benadeeld en niet serieus genomen bij Vobis. Tevens komen de type nummers niet over een (op hun folders en homepage), zodra je in de winkel komt...! Zij geven aan dat het druk fouten zijn, welke opvallend véél bij hun voorkomen. Wie kan mij een goed advies geven?
M.v.g. Wil, wachtende op een eventuele oplossing