Al een aantal jaren ben ik trouwe klant bij Vodafone,
Vanwege oplopende kosten heb ik mijn abonnement opgezegd. Nu ontving ik van Vodafoneeen "speciale aanbieding" om ervoor te zorgen dat ik mijn abonnement voortzet.
Nu blijkt echter dat de "speciale aanbieding" inhoudt dat ik meer kwijt ben dan normaal! Is dat de dank voor de duizenden euro's abonnementsgeld?
Als voorbeeld heb ik de Samsung D600 genomen met een verlenging van 1 jaar, 50 euro per maand. Volgens de "speciale aanbieding" moet ik voor het toestel 114 euro bijbetalen. Wanneer ik via gsmplaza hetzelfde abonnement verleng kost het me 112 euro en wanneer ik een nieuw abonnement sluit kost het me 4 euro!
Ik neem het Vodafone kwalijk dat zij zo met trouwe klanten omgaan. Het is naar mijn idee misleiding...
iemand hier ook ervaring mee en wat kan ik hieraan doen? Klachtenbrief heb ik al geschreven....
Maarten