BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

nummerbehoud

Bijdrage door gebruiker
22-04-2004
4 reacties

Ik ben overgestapt van Orange naar Telfort met het verzoek mijn nummer te mogen behouden. Van Telfort kreeg ik te horen dat dat mogelijk was en niets kostte, maar dat ik wel (maximaal) 2 maanden zou moeten betalen voor 2 abonnementen. Hier zou ik echter wel beltegoed voor krijgen bij beide providers en het nummer zou pas worden overgezet als mijn contract met Orange af zou zijn gelopen.

Het probleem is dat het nummer al na een paar weken is overgezet en ik geen recht meer heb volgens Orange op mijn beltegoed. Het contract met Orange loopt nog door tot half juni, en ik betaal dus 80 euro zonder er iets voor terug te krijgen. Orange beweert dat het mijn fout is aangezien ik had moeten aangeven dat het niet meteen hoefde te worden overgezet (dit heb ik overigens bij Telfort gemeld, zij hebben me gewezen op de twee maanden dubbele kosten) en Telfort beweert dat de fout bij Orange ligt. Volgens Telfort had Orange mij een brief moeten sturen met de vraag of ik afstand zou willen doen van diensten voor het contract af zou lopen en dat Orange pas na het ontvangen van een ondertekende brief mij de diensten zou mogen ontzeggen.

Weet iemand wie gelijk heeft?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.