BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Nummerbehoud

Bijdrage door gebruiker
18-08-2006
4 reacties

Ruim 2 weken geleden heb ik KPN verzocht mijn huidige mobiele abonnement te beindigen. De beindiging is van kracht per 10-10-2006. Ik heb de medewerker telefonisch gevraagd wat de consequenties waren ten aanzien van nummerbehoud. Hij verzekerde mij dat ik mijn nummer kon behouden ondanks dat ik mijn abonnement beindigd heb. Ik moest dan 2 weken van te voren een nieuw abonnement afsluiten bij een andere telefonie aanbieder. Toen ik echter mijn huidige abonnement wilde verlengen bij KPN bleek dat ik mijn nummer niet kan behouden omdat ik het abonnement al beindigd heb. Zoals al duidelijk word is dit echter nooit duidelijk tegen mij gezegd. Ik heb nu de keus om mijn beindiging in te trekken en vervolgens weer 3 maanden opzeg termijn heb. Al met al heb ik het KPN abbonnement dan ruim 5 maanden langer dan mijn contract eigenelijk duurt. Ik ga er niet mee akkoord dat ik mijn nummer niet kan behouden omdat dit niet duidelijk was. Ik had het nooit op deze manier geregeld als ik hiervan op de hoogte was. Staat KPN hiermee in recht of de consument? Wat zou KPN moeten doen om mij tegemoet te komen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.