Omstreeks 10 mei 2006 heb ik een T-Mobile abonnement aangevraagd via Mobieletelefoons.nl. Bij deze aanvraag heb ik nummerbehoud aangevraagd, wat door Mobieletelefoons.nl zou worden ingediend. Op het moment van aanvragen bleek echter dat mijn huidige provider nog niet afgelopen was en de aanvraag werd afgekeurd. Hiermee was ik in de veronderstelling dat er verder niks meer zou gebeuren en ik dus geen contract had met T-Mobile. Vervolgens kreeg ik in september opeens facturen van T-Mobile. Aangezien ik nooit een SIM kaart en het beloofde toestel + headset had ontvangen kwam dit als een verrassing voor mij. Ik heb toen meteen met Mobieletelefoons.nl gebeld om dit uit te leggen. Toen werd eerst gezegd dat ik dit maar met T-Mobile moest regelen. T-Mobile zei echter dat Mobieletelefoons.nl mijn dealer was en dat zij het probleem met T-Mobile op moeten lossen. Na wederom een telefoontje met Mobieletelefoons.nl kreeg ik te horen dat zij met T-Mobile zouden bellen en mij daarna op de hoogte stellen. Hierop heb ik niks meer gehoord.
Afgelopen week kreeg ik wederom een factuur en heb opnieuw met Mobieletelefoons.nl gebeld. Zij zouden wederom contact opnemen met T-Mobile en mij daarna terugbellen. Na weer niks gehoord te hebben heb ik zelf weer gebeld en nu kreeg ik te horen dat ík een contract met T-Mobile heb en Mobieletelefoons.nl daar niks aan kon doen. De toon was ook zeer vijandig en niet meewerkend. Toen mijn vriendin later ook nog een keer belde werd zelfs gedreigd de telefoon op te leggen en dit is ook daadwerkelijk gebeurd. De betreffende telefoniste was Esther.
Ik heb ook de voorwaarden en afwijzigingsbrief nagelezen en hierin staat nergens dat ik toch een abonnement krijg als nummerbehoud wordt afgewezen. Graag wil ik dit zo snel mogelijk opgelost hebben, dus zonder enige contractverplichting aan T-Mobile. Wat kan ik doen en wat zijn de mogelijkheden?Op dit moment laat ik de betalingen van T-Mobile terugboeken, is dat verstandig?
Tnx!