heb een partnerabonnement met 120 belminuten. nergens op de nota zie ik de verrekening hiervan. bij navraag krijg ik van vodafone het volgende antwoord: daarvoor is een gespecificeerde nota beschikbaar. die kost wel 2.75 euro per nummer per maand. en moet als abonnement voor mininmaal 3 maanden worden aangevraagd. hoezo gratis belminuten? ik kan niet eens zien of ze wel verrekend worden! mag dit zomaar en zijn er meer mensen die deze klacht hebben?