Hallo, weet iemand raad?Op mijn PC, is Norton Internet Security 2007 geïnstalleerd, dat werktetot heden toe perfect, totdat het van mijn werkbalk verdwenen is en als ik het op het bureaublad aan klik, krijg ik de mededeling dat Norton dit product niet kan openen en ik de computer opnieuw moet opstarten.Nou dat heb ik diverse keren zonder succes gedaan, wie weet raad?Natuurlijk is programma niet verlopen, daar het nog 6 maanden geldig is!Alvast hartelijk dank voor je advies en groetjes, A.