BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

norton

Bijdrage door gebruiker
07-04-2007
8 reacties

goedemorgen,

ik heb iets vreemds, soms als ik mijn computer aangezet heb krijg ik na het opstarten het bureaublad met rechtsonderin het norton icoontje met een rood kruisje erbij, als ik dit aanklik krijg ik de boodschap dat ik norton moet activeren, dit doe ik dan en ik krijg een productsleutel die ik uit kan printen en ik klik op voltooien en alles is weer okee, denk ik... hoe kan dit nu want soms zet ik de computer aan om er het eerste uur niet naar om te kijken maar norton is dan dus niet actief. verder is het vreemd dat ik deze handeling al meerdere malen uit heb moeten voeren. wie weet hoe dit kan, wat dit is?

alvast bedankt voor jullie reacties,

KukkuK

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)