ik heb een probleem met het aanmelden van de user account. wanneer ik Norten opstart is hij niet aangemeld en werkt hij ook niet. jij hoort hem natuurlijk bij user account > Log On aan te melden, maar deze (Log On) is grijs gekleurd en kun je er dus niet op klikken. wie kan me helpen dit probleem op te lossen. ook kan ik hem hierdoor niet opnieuw instaleren, omdat je daarvoor in gelogd moet zijn.