heb vorig jaar computer gekocht van packard bell nu is een maand de garantie voorbij. en viel het beeld scherm uit en die kas begon te piepen. gebeld naar packard bell ze zouden hem komen ophalen voor na tekijken kosten 100€ en dan kwam het maken er nog bij, en maar niet over de telefoon kosten gesproken. we hebben hem weg gebracht na een erkend computer bedrijf hier in de buurt omdat hun toch zeiden de garantie is verlopen. wat was nu het geval: na 13 maanden moeder bord stuk. het bedrijf heeft gebeld na packard bell voor een nieuw moeder bord. hij kreeg als antwoord niet meer lever baar. een ander moeder bord besteld bleek dat die niet in die kas paste dus ook maar een nieuwe kast besteld dit heeft me veel geld gekost dus nooits meer packard bell nu heb ik naar packard bell zeker 5x een mail gestuurd maar krijg geen antwoord terug zo lang je garantie hebt helpen ze je maar daarna zijn ze niet thuis en kunnen ze niets leveren nee ik dacht packard bell ik heb een goede computer gekocht maar helaas mooi niet