Ik zou graag een petetie willen tekenen en deze overhandigen aan de directie van vodafone. Mijn ervaringen tot nu toe met Vodafone zijn allemaal negatief. Van de ene dag op de andere tref ik op mijn Vodafone een rekening van 285 euro’s. De hele avond en nacht mijn telefoon met geen vinger aangeraakt. Sta ik in de ochtend op tref ik na het inloggen (telefoon nog niet gebruikt) een rekening van 389 euro’s. Geschrokken heb ik gebeld met Vodafone. Kreeg een erg onbeschofte dame aan de lijn die mij niet eens liet uitpraten. En volgens haar heb ik die bewust avond voor 13 giga aan films gedownload?**?** met mijn iphone!**!!?**??
Kwaad en teleurgesteld heb ik een brief opgesteld. Voor één a4 heb ik 1 alinea teruggekregen. Volgens mij een automatische antwoord:
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Ik zie in het systeem dat de hoge kosten te wijten zijn aan de gemaakte internet verbindingen.
Ik vind dit erg vervelend voor u, maar kan hier helaas niets aan veranderen.
Een specificatie van de komende factuur kunt u opvragen wanneer de factuur is opgemaakt.
Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
En dit was dus hun reactie!**!!
NOOIT MEER VODAFONE….
Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die geen of nooit meer diensten van vodafone willen nemen??