wij zijn klant bij ziggo, afgelopen juni 2009 kregen wij telefoon van ziggo dat vanaf april 2008 geen factuur betaald is ik vraag die mevrouw welke factuur want het gaat toch automatisch, maar dat bleek ht internet te zijn. ik heb geen factuur ontvangen dus kan ik er ook geen betalen het zou gaan om een bedrag van bijna € 300,00 ik zeg nou dat kan ik al helemaal niet betalen in een keer want ik heb 2 huizen dus dubbele lasten nou mevrouw dan moet u een contactformulier op internet invullen en dan word er kontakt opgenomen tot nu toe moet ik dat telefoontje krijgen heb daar na nog 2 keer zo'n kontaktformulier ingevuld met als antwoord want ik had intussen van ziggo ook nog een afsluit brief ontvangen, ik moest bos incasso bellen dat heb ik gedaan het hele verhaal uitgelegd met als antwoord sorrymevrouw u zult toch weer zo'n formulier moeten invullen zo gezegd zomaar weer gedaan krijg ik als antwoord geen betalingsregeling mofgelijk de facturen staan te lang open. kan dit zomaar?