hallo
heb sinds een half jaar een nokia 5140, in deze korte tijd heb ik al 2 nieuwe toets matjes gehad, en gekocht.
deze zijn zeer slijtage onder hevig.
nu blijkt dat er vocht in het toestel gekomen, maar heb geen rare stunten met de mobile uitgehaald.
de enige gedachten van mij is dat het vocht door het zweten van mij tijdens het werken in degsm is gekomen.
heb de gsm aangeboden bij een nokia reperateur, die heeft het vocht ontdekt, maar er was nog geen corrosie in de gsm.
ze hebben het toestel schoon en droog gemaakt
maar er werd er wel bij verteld dat de garantie niet meer geldig is door het vocht.
heeft er iemand met de nokia 5140 deze klachten ook mee gemaakt.
want het toestel wordt toch aangeboden als zijnde dat ze gebruikt kunnen worden als minder gevoelig voor stof en vocht.
miin inziens is dit euvel te wijten aan de slecchte afsluiting van het toetsenmatje, die niet deugelijk zijn.
groetjes ton