BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Nog steeds geen telefonie via ziggo

Bijdrage door gebruiker
19-01-2009
2 reacties

Mijn moeder is in november verhuisd. Ze is van KPN overgestapt naar het totaalpakket van Ziggo met nummerbehoud, dit is ruim voor de verhuisdatum aangemeld. De telefoon is aangelegd door de monteur van Ziggo, waarbij ze meteen zelf kon uitbellen. Daarbij is beloofd (ook schriftelijk) dat ze binnen zes werkdagen ook op haar eigen nummer gebeld kon worden. we zijn inmiddels ruim twee maanden later en ze kan nog steeds niet gebeld worden. We hebben inmiddels ..tig keren gebeld met Ziggo en worden voortdurend van het kastje naar de muur gestuurd, waarbij ook nog komt dat we 1 keer zeer onfatsoenlijk behandeld zijn. Tot nu toe heeft alles nog steeds geen resultaat opgeleverd. We zijn het nu HELEMAAL ZAT!! Hebben veel extra kosten gemaakt, waaronder noodgedwongen de aanschaf van een mobiele telefoon voor mijn moeder, diverse prepaid telefoonkaarten, en dan niet te vergeten de talloze belminuten die het gekost heeft iemand van Ziggo aan de lijn te krijgen enz. Inmiddels zijn we al zoveel wijzer geworden dat dit kennelijk niet een probleem is wat alleen bij mijn moeder speelt; hier en daar hebben we al meer mensen met dezelfde klacht gehoord.

Komt hier bijna een oplossing voor??

Namens H. de Jong

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.