BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Nog nooit zo slecht behandeld als door de Acer klntenservice!!

Bijdrage door gebruiker
01-12-2010
3 reacties
Wijj hebben vorig jaar een Acer laptop gekocht een Aspire 8930 en hebben hem na een aantal maanden een keer terug moet sturen omdat het opladen niet meer ging.. dit heft zich nu al 4x herhaald.. in eerste instantie vonden wij de service goed maar nu we hem voor de 4de keer kwijt zijn en al langer als een maand en wij dus bellen met de vraag waar onze laptop is, vinden we de service heel erg slecht!! je wordt continu vanhet kastje naar de muur gestuurd en eerst kregen we onze laptop 4 nov teruug, toen 22 nov, toen zouden we 26 nov een nieuwe laptop krijgen, toen 3 dec, toen 6 dec en vandaag nadat ik een mevrouw aan de telefoon had di beter voor een sexlijn kan gaan werken en een vrouw die mij totaal niet liet uitpraten dus die ik opgehand heb, komt eruit dat er niks bekend is en dat we misschien 7 dec een nieuwe krijgen..

Je kan alleen maar naar de klantenservice bellen en kan verder niemand bereiken. als ze zeggen dat je terug gebeld wordt dan gebeurd dit niet. Nu was het verhal ook nog dat het allemaal zo lang duuurt omdat ze op zoek zijn naar een laptop van acer die een beetje op de Aspire 8930 lijkt.. hoe dom zijn ze daar!! je hoort niks meer over de gang van zaken van je laptop geen mail niks!

Ik vind de service dus zo vreselijk slecht dat ik dus ook graag mijn mening erover laat horen!!! zo slecht ben ik echt nog nergens behandeld!!!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.