ik ben ook van mening dat ik zwaar moedeloos word van nintendo en dat er echt iets aan gedaan moet worden!
in de winkel zeggen ze niet van te voren dat je, als er problemen zijnmet jen ds,je deze moet opsturen naar nintendo zelf met kopie van het bonnetje. nee veel speelplezier!u kunt meteen aan de slag! en dat alles voor 170 euro, maar ja wel een gratis bart smit tas!
dan ga je terug met je probleem.. het schermpje is kapot dus de stylus werkt er niet meer op..krijg je het antwoord,moet je even zelf naar nintendo bellen! alsof dat zo makkelijk is! 3 UUR EN VEEL SPELLETJES MUZIEKJES LATER! krijg je uiteindelijk iemand aan de tel die zegt, ja dat kan ik niet zien vanuit hier he? moet je echt even aangetekend en verzekerdopsturen met een kopie van de kassa bon,en een briefje erbij wat er aan de hand is! als ze dat van te voren hadden gezegt had ik het bonnetje niet in een verhuisdoos in opslag gedaan!!
ik vind het geen service van de speelgoedwinkel en van nintendo!
22 euro voor het opsturen verzekerd en dan ook nog administratiekosten moeten betalen en terug sturen.. en dan mag je een nieuwe kopen bij hun voor 90 euro!tegen die tijd het je die nieuwe allang betaald, kun je beter meteen een nieuwe kopen in de winkel. service van lik m'n vestje!
zal het opprijs stellen als kassa het een keer in de itzending zou brengen, kopers genoeg die het zelfde drama hebben gehad!!!
zo da's eruit!!!