BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

NL Alert niet ontvangen. Wie kan helpen?

Bijdrage door gebruiker
05-12-2016
5 reacties
Vandaag, 05-12-2016, is er een test geweest van het NL-Alert.

Ik heb een abonnement voormobiel bellen bij Ziggo en ben ik het bezit van een tamelijk moderne Sony Xperia M4 Aqua. Gekocht in Nederland. Het apparaat doet keurig wat het moet doen.

Volgend de ML Alert webside ( en andere internetbronnen) hoef je bij een moderne Sony telefoon niets in te stellen, dat heb ik dan ook gedaan : niets ingesteld en danzou je het alert moeten ontvangen. Maar ik heb niets ontvangen.

Hoe komt dat en wat kan ik eraan doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.