Ik heb bij GSMstunster een nokia 3310 met abonnement Vodafoon besteld.Dit is een aanbieding met een contract voor twee jaar. met na 2 maanden gedeeltelijkgeld terug.Nu heb ik de telefoon ontvangen maar deze werkt niet. Gebeld met GSMstunter, moet de telefoon terug sturen en deze wordt gemaakt. Dit kan 3 tot 8 weken duren. Het abonnement gaat wel gelijk in. Mag dit? Volgens gsmstunter wel. Heb ik geen recht op een nieuwe telefoon?Ik heb nu geen voordeel van goedkoop abonnenment en mijn gratis 120 belminuten vodafoon per maand kan ik dan ook wel vergeten.Volgens Nokia moet ik bij gsmstunter zijn, maarzij geven geen nieuwe telefoon.Wat kan ik nog doen.