BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Nieuwe voicemail KPN en prepay

Bijdrage door gebruiker
27-12-2004
2 reacties

Ik kreeg laatst een voicemail. Ik heb Hi prepay van KPN (ik weet het: duur, maar bereik is doorslaggevend - Telfort werkte in huis niet - KPN wel!).

De voicemail wilde ik gaan beluisteren (1233). Tot mijn verbazing blijk ik in een keer allerlei instellingen (drie stappen introductie) te moeten zetten. Dat wil ik helemaal niet.

Heeft iemand hier een oplossing voor ? Dit kost trouwens enkele euro's (mijn vrouw heeft het geprobeerd, maar ze moest zaken invullen die ze helemaal niet in wil vullen).

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.