In december abbo bij Tringg afgesloten. Lekker goedkoop en lekker duidelijk. Sinds vorige maand ook op de site te zien hoe ver je bent met je verbruik. Afrekenen per seconde geweldig!! ... ja tot 1 mei. Grapjassen, gaan ze ineens afrekenen per minuut en wordt het abbo ipv 24.95 ineens 29,95.... en dan zegt men ook nog doodleuk
quote:
· De maandelijkse bedragen gaan met €5,- omhoog. Ondanks dat blijven we de aanbieder met de laagste minuutprijs!
· De lengte van gesprekken wordt voortaan per minuut afgerekend. Omdat de Tringg bundels zo royaal zijn maakt dat eigenlijk alleen iets uit voor degenen die extreem veel bellen. De gemiddelde gebruiker zal er niets van merken
Hoezo gaat de gemiddelde gebruiker er niets van merken? De Tringg bundel is zo royaal dat we het niet gaan merken dat er per minuut afrekend gaat worden, dus tringg houdt aan het eind van de maand massa bel-eenheden over en dan nog durven ze 5 euro per maand meer te gaan vragen!!
De kreet van Tringg:
Vaste prijzen, geen verrassingen!
Die moeten ze mij toch een uitleggen!