hallo ik zal het een beetje kort proberen te houden
afgelopen zomer heb ik een msi laptop bij computerland gekocht
binnen een heel korte termijn kwamen de eerste klachten ventilator maakte herrie
heb computerland gebeld en die stuurde me door naar msi zelf
nou die gebeld en ik kon hem opsturen gratis
zo gedaan en 1.5 week later laptop gerepareerd teruggekregen
nu 2 weken later weer de ventilator stuk weer herrie
plus de ingebouwde cardreader funtioneerde niet meer en wat andere klachten
dus weer teruggestuurd 2de keer dus
krijg mijn laptop na 2 weken terug zie ik dat mijn scherm beschadigd is waarschijnlijk tydens de reparatie gebeurd
ik weer bellen kon hem wel weer opsturen zou een nieuw scherm krijgen
ik wordt al moe elke keer mijn laptop kwijt en nog geklier en dat in en uit mekaar schroeven lijkt me ook niet zo goed voor een net nieuwe laptop
dus was ik er niet mee eens
na overleg kreeg ik een hele nieuwe van ze tevens nieuwer type met betere specificaties ik ben akkoord gegaan en dus ja want geld kon ik niet terug krijgen
nou na een week de nieuwe laptop in huis
1 maand later begon het
ventilator ja hoor kapot geen wlan verbinding viel steeds uit cardreader intern functioneerde niet naar behoren dan liep de hele laptop vast usb problemen dan wel dan niet
sneltoetsen werkten niet meer dus weer bellen en msi vertelde mij hem maar weer op te stuuren voor reparatie
dat moet toch niet kunnen ik wil gewoon mijn geld terug want dit is echt niet meer normaal wordt dus de vierde keer al dat ik hem verstuur
nee zegt msi je hebt een nieuwe gehad dus telling begint van af voor af aan
ok dan maar weer het kreng maar weer verstuurd 2 weken later weer terug
zet hem aan nog steeds problemen sneltoetsen werken nog niet naar behoren en nu kan ik niet eens meer zien wat ik aan of uitschakel geeft dus geen icoontjes weer
tevens heeft het scherm ineens een dode pixel dat stoord
wat moet ik nu ik ben helemaal zat van die msi ex600 laptop wil gewoon geld terug zodat ik ander merk kan kopen
maar computerland zei toen tegen mij wij doen alleen verkoop en reparaties gaan via msi
kan toch niet waar zijn dat als je een niewe laptop koopt je hem in een half jaar 4 tot meerdere keren moet verzenden voor dat het eindelijk deugd
heb hem afgelopen vrijdag net weer terug met nieuw defecten ga maandag maar weer bellen dit kan echt niet
wie kan mij helpen ik moet toch eigenlijk bij de winkel toch mijn geld terug kunnen halen