Hallo Kassa-online-lezersHet volgende: Ik heb voor 99 Euro een 160Gb SATA HD (bulk) bij eenbedrijf in Ridderkerk gekocht. Deze begaf het na een maand. Ben heelveel bestanden daardoor kwijt geraakt. HD terug naar de winkel,inderdaad deffect, een "nieuwe" gekregen, maar bij aankomst thuis zieik dat er al een windows in geïnstalleerd is met de data van iemandanders erop. (telefoonnummers, mails, foto's, CVs, rekeningnummers,Girotelinformatie, gegevens van leden van een sportvereniging etc)...Ik heb dus in feite voor de nieuwprijs een tweede-handsschijf gekregen,sterker nog met de gegevens van iemand anders erin. Dat het zomaar opstraat komt te liggen! (net zoals de gegevens van Officier van JustitieToninio) Ik voelde me zwaar opgelicht, heb dus de persoon in kwestiegebeld, hij was logischerwijze ook woedend en wilde stappen ondernemen.Ook heb ik het bedrijf gebeld, deze stellen voor mij een "nieuwe" HDop te sturen en voor de rest alles vergeven en vergeten: "Mensen makenfouten, en deze bestanden hadden gewist moeten worden". Ik denk dat ookde eerste HD die ik bij hun kocht een oude, gerepareerde was. Dus inprencipe zijn ze verantwoordelijk voor mijn verloren gegaan data.Ik ben het dus niet met hen eens en wil dat ze me ook als gebaar vanexcus, iets extras opsturen, anders ga ik naar de TV, kranten,tijdschriften etc. Zo'n blunder mag wat kosten, vinden jullie ook niet?Wat kan ik doen en wat zijn mijn kansen?Bedankt