Hoi! Sinds kort heb ik IE8, maar elke keer als ik mijn pc opstart heeft ie geen vanmijn inlognamen opgeslagen, terwijl ik de vakjes 'mij onthouden' heb aangevinkt. Ik heb al onder internetopties > privicy > websites een aantal sites geselecteerd voor 'altijd toestaan' maar dat hielp niet. Wat kan ik doen? Dank!!