Beste forummers, ik heb via het werk van een vriend van mij een Acer Aspire gekocht in januari. Deze werd gefactureerd door Projaxales. Een soort tussenpersoon. Op de factuur stond dat bij problemen ik rechtstreeks contact op moest nemen met de helpdesk van Acer. Bij aansluiten bleek dat de geluidskaart wel werkte (dat kon ik zien aan de geluidsinstellingen) maar de boxen gaven geen geluid. Op mijn oude computer deden ze het wel. Ook het draadloze toetsenbord werd niet herkend door de Acer computer, mijn draadloze muis daarentegen weer wel.Ik heb meerdere keren met de Acer helpdesk gebeld, a 10 cent per minuut en uiteindelijk besloot men om de computer en toetsenbord terug te laten komen naar de reparatieafdeling. Er zou hoogste prioriteit aangegeven worden zei de helpdesk, daar ik de PC pas 3 dagen in bezit had en meteen al stuk bleek te zijn. Het apparaat staat nu al bijna 6 weken in Duitsland, en ik bel 3x per week naar de helpdesk, en die zeggen steeds dat men wacht op onderdelen (het toetsenbord dus). De geluidskaart is gemaakt, maar het toetsenbord hebben ze niet op voorraad. Mijn vraag is nu: Moet Acer niet een nieuwe computer leveren? Wat is een redelijke termijn voor reparatie? Wat moet ik hiermee, er is nog geen zicht op een oplossing. De helpdesk weet alleen wat ze in hun computerscherm zien staan. Initiatief vanuit Acer (bijvoorbeeld een supervisor die met mij kontakt opneemt) is er niet. Ik word langzamerhand een beetje boos eigenlijk.Wat zijn mijn rechten op dit moment? Ik kan een aangetekende brief sturen, maar heb begrepen dat Acer daar ook niet of nauwelijks op reageert. Gaarne uw ideeen over een en ander.